'המודיע' מסביר: למה הפיגוע בעתניאל הודחק לעמוד פנימי בעיתון

דוד לזר No Comments on 'המודיע' מסביר: למה הפיגוע בעתניאל הודחק לעמוד פנימי בעיתון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר (שני) עיתון 'המודיע' מפרסם מכתב מערכת שבו הוא מנסה לענות על הזעם של קוראיו בעקבות מיקומי הכותרות בגיליון אמש, שאת הכותרת הראשית תפסה הידיעה על מתקפת הטרור בצרפת ואילו הפיגוע הרצחני בעתניאל שבו נהרגו אב ובנו – קיבל חשיפה רק בעמוד פנימי בעיתון.

בראשית הדברים נכתב כי "מכתב בנוסח זה קיבלנו אתמול מקורא ותיק, א"פ מבני ברק, והיו עוד כמה קוראים שפנו בנוסח זה: כקורא ותיק, התביישתי לעצמי ועבור 'המודיע' כשפתחתי את העיתון וראיתי שהכותרת הראשית התייחסה לפיגוע האיום של דאע"ש בצרפת, ואילו הפיגוע שהיה ביום ששי ערב שבת קודם, שאב ובנו נרצחו ביום אחד, ערב חתונת בתם-אחותם, שמו בעמוד פנימי".

"הלב מתפלץ מצער נוכח מה שקרה בערב שבת, אך האם יתכן שקהו החושים שלנו, עד שהדיווח על כך מוצא את מקומו בעמוד הפנימי של העיתון, ואילו מה שקרה הרחק מאתנו מקבל ביטוי עז הרבה יותר? ולא שאני מקל ראש, חלילה, בחיי אדם. כל אדם נברא בצלם אלוקים ואחת מה-7 מצוות בני נח היא לא תרצח, אבל התייחסות שכזו, היא לטעמי, בושה, אין לי הגדרה אחרת".

המודיע

"תודה לכל הפונים, ויקרה לנו ביקורתכם הבונה", נכתב במאמר המערכת, "בכל זאת, גם אם טעינו, ננסה להסביר את שיקול העריכה".

בהמשך נכתב כי "הפיגוע שהיה בצרפת, עשוי לפקוח עיניים שלגורמים בינלאומיים שיבינו כי סכנתו של הטרור הזה – אינה נגזרת של 'הסכסוך הישראלי – פלסטיני' אלא איום ע העולם כולו".

"מכל הסיבות הללו, נגזר אופיו של העיתון אתמול, אולם גם אם דומה היה בעניננו שהיו אלו שיקולים נכונים,  הרי שנוכח העבודה שהיו כמה וכמה פניות של קוראים נכבדים, שנראה שהיה עלינו לנהוג בצורה שיהיו הדברים ברורים ובהירים", אמרו בהמודיע.



0 תגובות